خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وی افزود: بنابراین انتقال همراه اول از فرابورس به بورس منوط به تعیین تکلیف سهام شناور آزاد آن است لذا به محض اینکه شرکت فرابورس اعلام کند که سهام شناور آزاد این شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، این شرکت به بورس تهران منتقل می‌شود.
یک شهروند دیگر نیز، ضمن انتقاد نسبت به افزایش هزینه موبایلش درتیرماه، به شکل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتراضی گفته: چند روز پیش دیوان عدالت اداری، حکم به گران فروشی همراه اول در خصوص هزینه ۵۰۰ تومانی آهنگ پیشواز داده و آنها را ملزم به بازگرداندن این مابه تفاوت به مشتریانش کرده است. شاید چند برابر شدن هزینه تیرماه موبایل ها با آن حکم مرتبط باشد تا بتوانند هزینه را برگردانند!
نشانی اینترنتی پست بانک ایران www.postbank.ir و شماره سامانه تلفنبانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز برای ساکنان استانهای تهران و البرز 84284 و برای ساکنان سایر استان های کشور 84284-021 است.
شهروندی از خورموج نیز می گوید: صورتحساب تیرماه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایلم ۱۰۰ هزارتومان آمده، درحالی که قبلا این رقم برای یک دوره دو ماهه بالاتر از ۷۰ هزارتومان نبوده است.
به گفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وی، در پیگیری از دیگر دوستان و اقوام که خط همراه اول دارند، متوجه شدم صورتحساب تیرماه برایشان عجیب بوده و رقم آن را دو برابر دوره های گذشته می دانند.
سید علی حسینی- معاون سازمان بورس و اوراق بهادار ، درباره جزییات انتقال سهام همراه اول از فرابورس به بورس گفت: سهام همراه اول در بورس تهران پذیرش شده و هر زمان که سهام شناور آزاد آن افزایش پیدا کرد، این شرکت وارد بورس تهران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
وی افزود: اپراتور با بیان اینکه تعرفه همراه اول افزایشی نداشته، دلیل گرانتر شدن صورتحساب تیرماه برای برخی موبایل ها را محاسبه هزینه GPRS عنوان کرده که قبلا محاسبه نمی شد، در حالی که به وی گفتم از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خط رایتل به اینترنت وصل می شوم و نرم افزار اتصال به اینترنت همراه اول را روی خطم ایجاد نکرده ام، پس چگونه باید هزینه آن پس از مدتها این بار محاسبه شود؟
سهم قاچاق گوشی های موبایل در بازار موبایل کشور کاهش یافته است. این کاهش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چشم گیر همزمان با اجرای طرح شبنم در کشور صورت گرفته و به میزان 60 درصد رسیده است.
این در حالی است که بیش از ۹۰درصد سهام شرکت همراه اول در اختیار شرکت مخابرات ایران بوده و این شرکت بزرگ بورسی باید اقداملات لازم را برای ورود شرکت زیر مجموعه خود به بورس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تهران انجام دهد.
یکی از این شهروندان در همین گفتگو ها می گوید: روز گذشته پس از دریافت پیامک صورتحساب تیرماه، به بخش مشترکان همراه اول کشور تماس گرفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ام و براساس گفته اپراتور، متوجه شدم افزایش هزینه تلفن همراه برای مشترکان دیگری در کشور نیز ایجاد ابهام کرده است.
شرکت همراه اول در حال حاضر با ارزشی معادل ۸۴۹۴ میلیارد تومان پس از پتروشیمی مارون دومین شرکت بزرگ فرابورس محسوب می‌شود و درصورت انتقال آن به بورس در ردیف شرکتهای بزرگ بورسی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گیرد.
وی در مورد اقدامات انجام شده برای ورود همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اول به بورس گفت:برای این منظور سهامدار عمده یعنی شرکت مخابرات باید سهام شناور آزاد این شرکت را کامل کند تا با اعلام فرابورس همراه اول به بورس تهران منتقل شود.
وی با اشاره به تاثیر شبنم در افزایش سهم گوشی‌های اصلی و رسمی اظهار داشت‌: از زمان اجرای اولیه طرح شبنم تا کنون میزان واردات گوشی‌های قانونی به کشور نسبت به گذشته زیاد شده به طوری که هم‌اکنون شاهد افزایش واردات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و عرضه انواع گوشی‌های گارانتی دار شده‌ایم.
به نقل از موبنا، مهدی عبقری رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه با تایید مطلب فوق اظهار داشت: اجرای طرح شبنم تا کنون نقش بسزایی در سهم کاهش قاچاق این کالای ارتباطی در کشور داشته به طوری که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سال گذشته شاهد اختصاص 75 تا 80 درصدی بازار موبایل به قاچاقچیان بودیم و این در حالی است که هم اکنون این میزان به 50 تا 60 درصد رسیده است.
به نقل از ايسنا، بنابر اعلام اداره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کل بازاریابی و تجهیزمنابع؛ مشترکان سیمکارت‌های ایرانسل می توانند به وسیله پست بانک کارت و سایر کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از طریق سامانه‌های الکترونیکی؛ اینترنت بانک، تلفنبانک، وب کیوسک، موبایل بانک، دستگاه های خودپرداز(ATM)، کارتخوان(POS) و پایانه شعب (PinPad) پست بانک ایران نسبت به خرید شارژ مورد نظر اقدام کنند.
آنها می گویند: این صورت حساب دو برابر گذشته شده، درحالی که میزان مکالمه یا استفاده آنها از پیامک و اینترنت خط شان افزایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نداشته است.
به نقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ايتنا، معاون سازمان بورس از ورود شرکت همراه اول به بورس تهران در صورت شناور شدن ۱۰ درصد از سهام این شرکت خبر داد.
براساس قرارداد منعقده بین پست بانک ایران و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، سیم‌کارت‌های اعتباری مشترکان شرکت مذکور در سراسر کشور به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی این بانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ می‌شود.
شهروندان بوشهری خواستار پیگیری موضوع توسط دستگاههای مسئول و پاسخگویی شرکت همراه اول در این خصوص خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده اند.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: